FANDOM

Meilin Edytuj

Meilin.png

Meilin to 11 letnia dziewczyna z Jano Rion (Zhong). Udaje jej się przyzwać jedną z czterech poległych - pandę Jhi. Razem z Conorem, Rollanem, Abeke a także z ich zwierzoduchami Brigganem, Essix oraz Urazą. Zaczyna niebezpieczną podróż by zdobyć talizmany Wielkich Bestii przed zdobywcami. Przyjęła śluby u Zielonych Płaszczy, organizacji, która próbuje obronić Erdas przed Pożeraczem i jego wielką armią ze Steriolu - Zdobywcami.

Na początku trudno było jej nawiązać więź z Jhi. Była dziewczyną pełną energii, wiec z pandą jako zwierzoduchem uważała, że nastąpiła jakaś pomyłka, bo Jhi wydawała jej się zbyt potulna i mało użyteczna w walce. Jednak mimo wielu różnic w charakterze Meilin była w stanie przenieść pande w stan uspienia już pierwszego dnia. Jednak po dłuższej znajomości z Jhi, Meilin zaczyna dostrzegać w pandzie godnego dla siebie zwierzoducha. Spostrzega, że oprócz tego, że zwierze jest powolne i leniwe jest także bardzo spostrzegawcze, sprytne i zręczne. Jednak dopiero gdy Rollan zapada na bardzo ciężką chorobę, do Meilin dociera, że Jhi jest bardzo potężna, bo potrafi (liżąc go) poprawić jego stan.

Jej ojcem jest generał Teng najlepszy wojownik na całej Erdas. Meilin zna również wielu innych ważnych dla Zhong ludzi takich jak generał Chin. Od niego, ale i innych wielkich mistrzów Meilin pobiera lekcję najróżniejszych sztuk walki, lecz do gustu najbardziej przypada jej walka wręcz. W pierwszym tomie Spirit Animals udaje jej się także pokonać w pojedynku jednego z najlepszych wojowników kruków. Wtedy drużyna czuje przed nią wielki respekt i nie podważa już jej umiejętności.

W pierwszym tomie Meilin (po przywołaniu swojego zwierzoducha), udaje się z przyjaciółmi po talizman Araxa. Przy wielkim trudzie zdobywaja talizman oraz szacunek Abeke.

W drugiej części Meilin ciągle myśli o wróceniu do Zhong, lecz w drodze do Glengavin (gdzie toczy się wojna). Jednak po prośbach przyjaciół zostaje z Zielonymi Płaszczami, aby ratować świat.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki