FANDOM

Rollan Edytuj

Rollan.png

Sierota z Concorby (Amaya). Gdy jego kolega z ulicy zachorował na bardzo ciężką chorobę i uratować go mógł go uratować tylko wyciąg z wierby, Rollan poszedł do Apteki, żeby namówić aptekarza by dał mu lekarstwo, lecz gdy on rozmawiał z Panem Apteki inny z jego kolegów zakradł się do apteki i je ukradł. Rollan został aresztowany, bo sprzedawca myślał, że jest w zmowie z rabusiem. W więzieniu odkryto, że nie podano mu nektaru, chociaż ma prawie 12 lat.

Na swojej "ceremoni nektaru" pijąc Nektar poznał smak cynamonowej bułki. I właśnie wtedy w błysku światła pojawia się Essix. Sokolica to jedna z wielkich bestii, a także patronka Amayi. Wpierw Rollana z więzienia wykupuje Zerif, jeden ze zdobywców, udając że jest jego przyjacielem. Jednak dzięki bystrości Essix, chłopak orientuje się, że Zerif jest zły. Gdy na ratunek przyjeżdża mu Olvan, przywódca Zielonych Płaszczy i zabiera Rollana do ich siedziby.

Wkrótce po przybyciu na miejsce zjawiają się inne dzieci, które przyzwały inne Wielkie Bestie - Conor wraz z Brigganem oraz Meilin z Jhi. Wkrótce poznają swoje zadanie, czyli zebranie talizmanów Wielkich Bestii, jednak Rollan nie decyduje się odziać Zielonego Płaszcza.

W pierwszej części wyrusza wraz z Tarikiem, Conorem i Meilin po talizman Araxa - Granitowego Barana. Gdy docierają na miejsce spotykają się ze Zdobywcami oraz Abeke i Urazą, lecz drużyna osiągneła nie tylko zwycięstwo w bitwie z nimi, ale też Abeke, Urazę oraz Granitowego Barana.

W drugim tomie "Polowanie", Rollan z przyjaciółmi rusza do Eury po talizman Rumfurussa - Żelaznego Dzika. W drodze do Glengavin, wpdają (Rollan i Conor) w zasadzkę w Trunswick, lecz jak zawsze mogą liczyć na Finna, Abeke, Meilin, Essix, Urazę i Jhi. Po dotarciu do Glengavin, udaje się im zdobyć Talizman Rumfurussa, lecz w drodze do Zielonej Przystani (siedziby Zielonych Płaszczy) Conor oddaje talizman Zdobywcom, by ochronić swoją rodzinę. Kiedy Meilin udaje się w samotną podróż do Zhong, kontakty miedzy Rollanem, a Conorem.

W trzeciej części serii Rollan i spółka udają się do Zhong w celu odnaleźieniu Meilin oraz Talizmanu Dinesha (Łupkowatego Słonia). Gdy Lishay prowadzi ich do celu, napotykają się na Jeżdzców Nosorozców, którzy ich porywają. W ich obozie okazuje się, że Rollan jest chory na bardzo poważną chorobę. Conor i Abeke maja zdobyc dla niego Pałężyny z bardzo niebezpiecznych bagien, lecz gdy wracają spotykają Meilin, która razem z nimi wraca do obozu. Później udają się do Dinesha, który (po bitwie) oddaje im Łupkowatego Słonia.

Jego więź z Essix, nie jest najlepsza. Nie udało mu się jeszcze przywołać ją do stanu uśpienia. Uważał, że i on, i sokolica byli samotnikami. Lecz gdy był w potrzebie Essix czasem użyczała mu swojej bystrości, lub widzenia swoimi oczami, lecz więź i tak była słabsza od więzi innych dzieci z Wielkimi Bestiami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki